zaterdag 22 mei 2010

Welkom

Welkom op mijn gloednieuwe blog.

Zoals de naam het reeds doet uitschijnen, ben ik 'bezig' met het openbaar vervoer in en rond Antwerpen, en dan vooral trams. Als pendelaar zal ik zeer geregeld berichtjes posten, maar er zullen ook geregeld rijk geïllustreerde berichten komen over de werven van de uitbreiding van het tramnet.

Naast tramliefhebber ben ik tevens een groot treinliefhebber, en ik maak geregeld reizen door het Belgische Land, en deze reizen worden systematisch gedocumenteerd. Ik zal ook met terugwerkende kracht deze reisverslagen via deze weg publiceren.

Daarnaast ben ik in de zomermaanden ook een fervent fietser. Geen coureur, maar fietser.
Net zoals mijn tram- en treinexcursies, documenteer ik ook mijn lange(re) fietstochten. Ook deze verhalen zal ik met jullie via deze weg delen.

Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten